"יכולתי ללכת בלי מקל!"

כבר אחרי שבוע הרגשתי את ההשפעה ובתום 30 יום עזבתי את המקל.

אשה בת 81

"לא האמנתי שאלו הרגליים שלי"

כאבי תופת בקרסול והתרופות לא עזרו, הייתי מיואש, אחרי יומיים עם No.7 ואני הולך!

גבר בן 32

"ראיתי כוכבים! הייתי צולע ועכשיו אין לי כאבים"

הייתי קורס מכאבים ולא האמנתי שיעזור בכלל אבל מהכדור ה-20 ומשהו, הרגשתי שלא כואב!

"התפקוד חזר והניתוח בוטל"

לאחר תקופה ארוכה של כאבים ביצעה בדיקת MRI שהתוצאה הראתה קרעים של המינסקוס ובעקבות כך הייתה מועמדת לניתוח. התחילה ליטול NO.7 ולאחר כחודש ימים הרגישה השפעה טובה. מאוד מרוצה מהמצב, לא מרגישה כאב. הרופא דחה את הניתוח והמליץ להמשיך בטיפול שמרני- No.7 + פיזיותרפיה.

מ. בת 50, קיבוץ כנרת

בלב שלם - No.7 עזר לי ועוזר לי"

היום זהו חודש וחצי מתחילת השימוש ואני פשוט מרגישה טוב!

"פחדתי לעלות לאוטובוס, בזכות No.7 לא צריכה מקל ולא כואב יותר"

לפני שנה נפלה על רגל שמאל ומאז סבלה מכאבים חזקים. לפני 9 חודשים החלה ליטול No.7 ומציינת בהתרגשות שהמוצר מצוין. היא מספרת שפחדה לעלות לאוטובוס והייתה נעזרת במקל הליכה וגם השתמשה במשככי כאבים שלא עזרו ובזכות No.7 היא כבר לא צריכה להיעזר במקל הליכה וכלום לא כואב לה יותר. ממליצה לכל מכריה.

פ. בת 65, הרצליה

"המצאת המאה! לאחר שבועיים הכאב פחת"

החלה ליטול No.7 לפני חודשיים ומספרת שכבר לאחר שבועיים הרגישה פחות כאבים והצליחה להזיז את מפרקי אצבעות הידיים.

מ. בת 67, דימונה

"האורתופד שלי המליץ על No.7 ותוך זמן קצר הייתה הטבה"

סובלת מכאבים ברגליים כבר חצי שנה והלכה לרופא שהתאים לה מדרסים. לאחר מפגש עם האורתופד שלה הוא המליץ לה על No.7 והתחילה ליטול. מספרת שזמן קצר לאחר מכן כבר הייתה הטבה ברמת הכאב. אומרת שתמליץ גם לרופא המדרסים על No.7.

ר. אחוזת ברק

"כאב בלתי פוסק שהיום השתפר ב-70%"

סבל מכאבים בלתי פוסקים בברך והתחיל ליטול No.7. לאחר שימוש ממושך במוצר, מרגיש שמצבו השתפר ב-70% לפחות בהליכה. מציין שהכאב כבר לא מורגש במהלך היום. ממליץ לכל חבריו על המוצר.

ח. בני-ברק

הכאבים פחתו והתנועתיות השתפרה

סובלת משחיקת סחוס וכאבים בכתפיים ובעקבות כך החלה ליטול No.7. מספרת שהמוצר עוזר לה מאוד! תוך חודש בלבד הכאבים פחתו והתנועתיות השתפרה.

א. בית חורון

"No.7 החזיר לי את התנועתיות"

סבלה מכאבי תופת בברך וכתוצאה מכך החלה ליטול No.7. מספרת שתוך שבוע-שבועיים הפחתה משמעותית בכאב. No.7 עזר מאוד והחזיר לה את התנועתיות.

ג. בת 69, פתח תקווה

"תנועתיות המפרק השתפרה"

סובלת מדלקת פרקים כבר 20 שנה. התחילה ליטול No.7 יחד עם תרופות ביולוגיות במשך שנה. מספרת שיש לה פחות כאבים, אין התקפים וגם תנועתיות המפרק השתפרה.

ר. בת 61, ירושלים

"מצליחה להזיז את אצבעות הרגליים"

סובלת מכאבי מפרקים וקושי תנועתי בין היתר באצבעות הרגליים. התחילה ליטול No.7 לפני חודש וכבר מרגישה הקלה משמעותית. מרגישה שבשבוע האחרון כואב לה פחות באצבעות הרגליים ואף מצליחה להזיז אותם. מרוצה מאד

א. בת 60, הרצליה

"היה לי קשה לעמוד"

סובלת מכאבי מפרקים וכתוצאה מתקשה בעמידה. כבר מהכמוסה הראשונה של No.7 מתארת שהרגישה טוב יותר - פחות נוקשות במפרקים.

ש. בת 68, נופית

"לא יכולתי לעלות מדרגות, היום הכאב פחת ב-30%"

סובלת משחיקת סחוס בברכיים ומספרת שלא יכלה לעלות לבד מדרגות והייתה נעזרת באופן קבוע במקל הליכה. התחילה את הצנצנת השנייה של No.7 וכבר הכאב פחת ב-30% ומצליחה לעשות צעדים לבד, ללא המקל.

ס. אשקלון

"מרוצים מאד וממשיכים"

זוג שסובל באופן כרוני מכאבים במפרקי הברכיים, התחילו ליטול No.7 ומרגישים הקלה בכאב ושיפור בתנועה!

כ. גבעתיים

"מרוצה מאד"

נוטלת No.7 כחצי שנה עקב כאבי מפרקים ומספרת שהיא מרוצה מאד מהתוצאות ומהשפעתו המיטיבה.

א. בת 40, בית שאן

"מרגיש שאני יכול ללכת רגיל"

התחיל ליטול No.7 עקב חשד לבעיה של זרימת דם למפרקי בגוף. במשך חודשיים נטל את המוצר ומציין על שיפור במצבו. מספר כי הוא יכול לבצע הליכה רגילה בהשוואה למצב הקודם.

ו. בני-ברק

"מצליח להתכופף וללכת"

עבר החלפת מפרק וסובל מקושי תנועתי. נטל 2 כמוסות בלבד של No.7 והתקשר להודות ולספר שהמוצר משפיע עליו מצוין. הוא מצליח להתכופף וללכת בגלל שהכאבים פחתו. המליץ למכריו.

ג. בן 50

"עזר מאד, מצליח ללכת"

סובל מכאבי גב המקרינים לרגל. לאחר חודש של נטילת No.7 מרגיש כי עזר לו מאד ומצליח ללכת.

מ. בן 75, כפר מנדא

"לא יכולתי לדרוך על הרגל"

לפני 8 חודשים התחילה לחוות כאבים בברכיים עד כי לא יכלה לדרוך על הרגל. נוטלת No.7 חודשיים וטוענת שיש הקלה.

ר.

"יותר גמישות ותנועתיות במפרקים"

בילדותו קיבל זיהום במפרק הברך וכתוצאה היום סובל משחיקת סחוס. התחיל ליטול No.7 וכבר אחרי 3 שבועות הרגיש הפחתה בכאבים ושיפור בגמישות ותנועתיות המפרקים.

נ. בת 32, נתניה

"הולכת יותר טוב"

סובלת מכאבי ברכיים והחלה ליטול No.7 לפני 8 חודשים. מרגישה שהתוסף עוזר בהקלה על הכאבים ובשיפור יכולת התנועה שלה.

צ. י-ם

"הולכת כמו שצריך ורוקדת בחתונות"

נוטלת שלושה חודשים No.7 לאחר שסבלה מכאבי ברכיים עזים. מתארת שמצבה שונה לחלוטין היום ועושה דברים שלא יכלה לעשות קודם לכן.

י. אלעד

"לא יכולתי לרכב על אופניים או להרים את היד"

החלה ליטול No.7 שנה לאחר פציעת נפילה שהותירה אותה עם פריקת כתף וכאבים עזים בברך. כבר בשבוע השלישי חלה הטבה בתנועתיות והקלה בכאב.

נ. רמת-גן

"לא האמנתי שאלו הרגליים שלי"

סבל מכאבי תופת בקרסול והטיפולים שעבר לא עזרו. בחנות טבע המליצו לו על No.7 ומספר שכבר תוך מספר ימים חל שיפור ניכר במצבו. את ההבדל הרגיש גם כאשר הצליח לעלות על הר מירון ולחזור חזרה ללא כאבים. עם הימים מצבו הלך והשתפר. מתאר שהמוצר עשה אצלו "ניסים ונפלאות". 

א. בן 32, לונדון

הרופא המליץ וכבר קנתה צנצנת שנייה

סובלת מדלקת מפרקים. לאחר ייעוץ עם הרופא שלה, היא קיבלה המלצה להשתמש ב- No.7. לאחר שימוש של חודש, חשה שיפור ניכר באצבעות הידיים. כבר קנתה צנצנת נוספת של המוצר.

י. חולון

הטבה משמעותית בגמישות הצוואר

סובלת משחיקת סחוס המתבטאת בעיקר בקושי להזיז את הצוואר. לאחר שבועיים של שימוש ב- No.7 מצליחה להזיז את הצוואר מצד לצד, פעולה שלא הצליחה לבצע קודם לכן.

ל. בת 60, נווה-דניאל

מצליחה לסובב את הצוואר

סובלת משחיקת סחוס וכאבים במפרקים ובצוואר. לאחר שבועיים של שימוש במוצר מרגישה הקלה בעיקר בסיבוב הצוואר.

כ. בת 65, בני-ברק

קל יותר לטפס מדרגות

סבלה מכאבים בברכיים והתחילה ליטול No.7. מתארת שהרגישה הטבה בכאב וכבר לאחר שבוע היה לה קל יותר לטפס מדרגות.

צ. בת 68, כפר-יונה

מאושרת - אחרי שבוע מצליחה ללכת

סובלת מדלקת מפרקים ומתקשה לקום מהמיטה בבוקר. רכשה No.7 ולאחר שבוע של שימוש מצליחה לקום מהמיטה. "מאושרת" זוהי המילה בה השתמשה כדי לתאר את ההרגשה.

ח. בת 24, ביתר-עילית

פחות נוקשות במפרק

 סובלת מנוקשות. החלה ליטול No.7 ולאחר 5 ימים של שימוש במוצר מציינת שמרגישה הטבה בנוקשות אותה חווה במפרקים. מרוצה מאד.

ר. בת 43, ירושלים

מצליח לקום וללכת לבד

סובל מכאבי מפרקים המקשים עליו לקום מהמיטה בבוקר. לאחר 3 שבועות של שימוש ב- No.7 מרגיש טוב יותר ויכול לקום וללכת לבד, אפילו ביקר בקניון עם בתו עקב השיפור.

כ. בן 85, מושב מצליח

פחות כאבים ותנועה זורמת במפרק

התנסתה בעבר עם תוספי תזונה לכאבים במפרק הברך, למפרקי אצבעות הידיים ולכאבי הגב. התחילה ליטול No.7 וכבר לאחר חודש הרגישה השפעה ניכרת. פחות כאבים ותנועה זורמת במפרקים.

ק. בת 68, אשדוד

קל יותר לעלות ולרדת במדרגות באופן חופשי

סבלה מכאבים בברך ובמותניים בעיקר עם הקימה חופשי ולאחר חודש של שימוש ב- No.7 מרגישה שקל לה יותר לעלות ולרדת במדרגות באופן עצמאי.

ע. בני-ברק

טיפוס מדרגות ושיפור מתמשך

סבלה מכאבי ברכיים כרוניים על רקע של קריעת גיד. התחילה להשתמש ב- No.7 ולאחר שבוע הרגישה שיפור קל. בתום שבוע נוסף הרגישה שיפור משמעותי והטבה בטיפוס מדרגות. מרוצה מהתוצאות.

ד. בת 49, חיפה

רכשה צנצנת שנייה

סבלה מכאבים מפרקים בעיקר בברכיים בעיקר עם הקימה שנייה ולאחר חודש של שימוש מ- No.7 מרגישה שמצליחה לה יותר לעלות ולרדת במדרגות באופן עצמאי.

א. בת 67, קריית-אתא

ממשיכה ליטול מרוצה מאוד מהתוצאה

סבלה מכאבים בכתפיים ואצבעות הידיים המלווים בנוקשות. התחילה להשתמש ב- No.7 וכבר ביום ה-10 חשה הטבה משמעותית. ממשיכה ליטול ומרוצה מאד מהתוצאה.

ש. בת 59, כפר-סבא

יכולה לעלות מדרגות - רמת הכאב פחתה משמעותית

פתחה כבר את הצנצנת השנייה של No.7 ורכשה עוד 2. סובלת מדלקת מפרקים ומספרת שכבר מהיום הרביעי לשימוש ב-No.7, חשה השפעה מיטיבה. היא מתארת שרמת הכאב ממנו סבלה פחתה משמעותית ויכולה אף לעלות מדרגות.

ל. בת 56, פתח-תקווה

פחות כואב יכולה לרדת ולעלות במדרגות

סובלת מכאבים בברכיים והחלה לצרוך את No.7. מציינת כי כבר מהיום השלישי חל שיפור ניכר. הכאב פחת והיא יכולה לעלות ולרדת במדרגות באופן עצמאי.

ט. בת 72, חיפה

שיפור מתמשך בכיפוף הברך

סובלת מכאבי ברכיים ואף טופלה בארקוקסיה אך ללא שיפור ברמת הכאב. נטלה No.7 במשך 3 שבועות וכבר מהשבוע השני חל שיפור. בשבוע השלישי כבר הייתה הטבה משמעותית, מעבר להפחתה בכאבים. מתארת שבעזרת השימוש הצליחה לכופף את הברך.

י. אלעד

מצליחה לעלות במדרגות

נטלה במשך שנים תוסף תזונה מפורסם אך עדיין סובלת מכאבים בברכיים המקשים עליה לעלות מדרגות. לאחר המלצה בחנות טבע ניסתה את No.7 וכבר מהשבועיים הראשונים לשימוש הרגישה טוב, ללא כאבים ועלתה מדרגות בהצלחה. מציינת שתמליץ למכריה על No.7.

ה. בת 78, תל-אביב

היה סקפטי וחש הקלה משמעותית בתנועתיות

סובל מדלקת מפרקים שבעבר הצריכה ממנו לשאוב נוזלים מברך שמאל כל 3 שבועות. היום לאחר שימוש של שבועיים במוצר No.7 מרגיש שיפור שכלל לא ציפה לו. מציין כי הנפיחות של כריות כפות הרגליים ירדה וכי יש הקלה משמעותית בתנועתיות. היה סקפטי טרום השימוש ב-No.7 מפני שסבל שנים מהדלקת, אך היום הוא בהלם מהשיפור שחל בו.

ק. יקנעם עילית

עולה במדרגות כמו ילד צעיר

עבר ניתוח בגב וסובל משחיקת סחוס. נטל תקופה ארוכה פלקסים שונים אך לא היה שינוי בכאב או בתנועה. נוטל חודש את המוצר No.7 ומרגיש שיפור משמעותי בהקלה על כאבי הברכיים. מספר שהוא "עולה במדרגות כמו ילד צעיר" ושהפסיק לחשוב על הכאב.

ג. בן 70, פתח-תקווה

עכשיו כמעט ולא סובלת מהכאב

סובלת מכאבים באגן עקב דלקת. הטיפול שניתן לה הוא ארקוקסיה לתקופה קצרה וכשסיימה את הטיפול, חזר הכאב. מציינת שהקושי שלה הוא בתנועה מוגבלת וכאבים חזקים. לאחר שלושה שבועות נטילה של No.7 מציינת שכמעט ולא סובלת מהכאב. 

כ. בת 51, חיפה

הכאבים פחתו והתנועתיות טובה יותר

סובל מכאבים בגב התחתון והחל ליטול No.7. מספר שכבר מהשבוע השני לנטילה מרגיש טוב יותר, הכאבים פחתו ויש תנועתיות טובה יותר. נוטל No.7 כבר חודשיים ומרוצה מאד.

א. בן 71, ירושלים

אחרי כמה ימים הצליח להרים את היד

סובל מכאבים כרונים במפרק הכתף היוצרים קושי בהרמת היד. התנסה במספר כמוסות בודדות של No.7 ודיווח כי לאחר מספר ימים הצליח להרים את היד. מביע שמחה רבה.

ה. בן 81, אופקים

לא יכלה לעמוד על הרגליים. ממליצה בחום על No.7

סובלת מכאבים חזקים עקב דלקת ומספרת שלא יכלה לעמוד על הרגליים. לאחר המלצה של רופא מומחה החלה ליטול No.7. מספרת שאחרי שבועיים חזרה ללכת ויכולה בקלות לכופף את הברכיים ולעלות במדרגות. נטלה בעבר פלקסים שונים במינונים גבוהים ולא עזר כלל. ממליצה בחום על No.7.

ט. בת 67, נהריה

לא יכולתי ללכת והרופאה אמרה שאין מה לעשות והיום אני רצה!

סובלת מכאבי ברכיים ובצקת ברגליים. הרופאה שלה אמרה שאין מה לעשות. החלה לנסות את No.7 וכיום משתמשת במוצר תקופה ממושכת ומספרת שהיא "הולכת ומרחפת" כתוצאה מהשימוש בו.

ש. גבעת שמואל

הייתה מועמדת לניתוח. נוטלת חודש וחצי ויש שיפור אדיר!

הייתה מועמדת לניתוח והחלה ליטול No.7. לאחר חודש וחצי של שימוש מדווחת על שיפור אדיר. הכאבים בברכיים פחתו משמעותית ועולה במדרגות בחופשיות, פעולה שלא יכלה לבצע קודם לכן. כרגע הניתוח נדחה. היא ממליצה למכריה על No.7, מודה ומוקירה.

ב. בת 66, חיפה

אחרי שבועיים חזרה ללכת

סובלת מדלקת שהקרינה לה לרגליים וגרמה לכאבים חזקים. אורתופד המליץ לה על No.7 ואחרי שבועיים של שימוש, חזרה ללכת. מספרת שבעבר נטלה מספר טבליות ביום ממוצר אחר שחשבה שיעזור לה, אך כלום לא עזר כמו No.7.

ט. בת 67, נהריה

הולכת ומרחפת

סובלת מבצקת ברגליים ומכאבים והרופאים אמרו שאין דרך לטפל בבעיה. תקופה ארוכה היא נוטלת No.7 ומספרת שהיא אדם אחר. מתארת כי היא "הולכת ומרחפת" בעקבות התוצאות.

ש. גבעת שמואל

לא הייתה מסוגלת לזוז בלי מקל הליכה

סובלת משחיקת סחוס עם כאב בתנועה. נוטלת כבר חודש No.7 ומציינת כי יש הטבה ומרגישה טוב יותר. למעשה, עד לא מזמן הייתה נעזרת במקל הליכה ומספרת שלא הייתה מסוגלת להתנייד בלעדיו. היום לאחר השיפור כבר לא צריכה את המקל. מספרת לנו כי "אין יותר טוב מחיים ללא כאבים".

ט. ראשון-לציון

הפיזיותרפיסט אמר שאין מה למהר עם הניתוח

הייתה מועמדת לניתוח החלפת מפרק הברך ורצתה לנסות את No.7. מספרת שכבר לאחר חודש וחצי של שימוש הכאבים פחתו משמעותית, מסוגלת לעלות מדרגות - פעולה שלא הצליחה לעשות טרום השימוש ב-No.7.

ב. בת 66, חיפה

שינה לה את החיים

סובלת מאוסטיאופניה ומכאבים עזים בקרסול עקב שחיקת סחוס. החלה ליטול No.7 ומתארת שהמוצר "עשה אצלי ניסים". הכאב פחת וההליכה טובה יותר. ממליצה לכל מי שסובל מהמפרקים.

מ. בת 63, תל אביב

נתן להוריו No.7 ומספר שעשה להם נפלאות

הוריו סובלים שנים מכאבי מפרקים. אמו סבלה מנוקשות ולא יכלה לכופף את הברכיים, אביו עבד כרצף במשך 50 שנה וסובל מכאבים כרוניים בברכיים. שניהם החלו את השימוש ב-No.7 והרגישו הקלה משמעותית בכאב לאחר 17 ימי נטילה. מספר שהוריו מרוצים מאד ושהמוצר עשה להם נפלאות.

י. בן 85, להבים

אפלפין® משפר משמעותית תפקוד יומיומי וזאת בהשוואה לפלסבו ולנגזרות אחרות של בוסוואליה!

זאת לפי מדדים בתחום WOMAC ו- Lequesne’s Functional Index.

קרא עוד קרא פחות

®UC-II יעיל בהחזרת התפקוד הפיזי ובהעלאת הגמישות והתנועתיות!

זאת לפי מדדי WOMAC, VAS, Lequesne. המחקרים מלמדים על עלייה באיכות החיים עקב החזרת התפקוד היומיומי והורדת התלות מהמטופלים אשר נטלו No.7.

קרא עוד קרא פחות

לפי המחקרים ®UC-II יעיל יותר ממוצרי גלוקוזאמין וכונדרואיטין עד פי 3.4 יותר!

זאת על פני 90 יום טיפול. תחילת ההשפעה החל מהיום ה- 30.

קרא עוד קרא פחות

מחקרים מראים כי אפלפין® במינון של 100 מ"ג ו- ®UC-II במינון של 40 מ"ג ליום בטוחים לחלוטין לשימוש בבני אדם!

קרא עוד קרא פחות